tahsili

ساخت وبلاگ

آیا از راههای تقویت حافظه برای درس خواندن اطلاع دارید ؟ آیا استفاده از قرص تقویت حافظه برای درس خواندن کار درستی است؟ آیا  مصرف مواد غذایی برای تقویت حافظه بهتر است یا تقویت حافظه با گیاهان دارویی ؟ با توجه به اینکه همه ی دانش آموزان و کنکوری ها برای بهتر درک کردن و ماندگاری مطالبی که می خواهند به دنبال راهی برای تقویت حافظهخود هستند. در این مقاله به معرفی راه های تقویت حافظه برای درس خواندن می پردازیم.

در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با تقویت حافظه و نحوه صحیح مطالعه و استفاده از تغذیه مناسب برای تقویت حافظه از طریق ارتباط با مرکز می توانید پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

 

روش های تقویت حافظه بلند مدت برای درس خواندن

یکی از نکات مهم برای نتیجه ی خوب گرفتن، داشتن حافظه ای قوی می باشد که در ادامه جدید ترین راه های تقویت حافظه برای درس خواندن را به شما معرفی خواهیم کرد. علاوه بر استفاده از تکنیک های جدید باید به سلامت جسم و روح خود نیز توجه نمایید تا بتوانید نتایج خوبی کسب نمایید.
در اول کار برای خود هدف گذاری و برنامه ریزی کنید و به خودتان انگیزه بدهید تا بتوانید درس را به نحو احسن بخوانید. پس داشتن برنامه و انگیزه یکی از راه های تقویت حافظه برای درس خواندن می باشد.

 

تقویت حافظه برای درس خواندن شامل عوامل مختلفی می باشد که یکی از این عوامل  داشتن محیط مناسب و تغذیه ی مناسب می باشد.
یادگیری مهارتهای جانبی تقویت حافظه برای درس خواندن
یکی از مهارتهایی که به تقویت حافظه برای درس خواندن کمک می کند ، مهارت تند خوانی می باشد که با یادگیری آن هم می توانید تمرکز بیشتری روی درس داشته باشید و هم با سرعت و کیفیت بالاتری درس بخوانید.
یادگیری و شنیدن موسیقی های خوب هم به تقویت حافظه کمک می کند.
پیاده روی هم در تقویت حافظه برای درس خواندن بسیار مفید می باشد.

اگر میخواهید ذهن کودک تقویت شود و خوب درس را بفهمد حتما این مقاله را بخوانید همانطوریکه میدانیم کودکان باید درست غذا بخورند تا مغزشان کار کند و لیست های غذایی را انتخاب کنید که مغزشان را به فعالیت وادارکند.

 

مواد غذایی برای تقویت حافظه در کنکور

استفاده از تغذیه مناسب نه تنها به یادگیری بهتر دروس و با انرژی بودن دانش آموز در طول روز کمک می کند بلکه یکی از راه های تقویت حافظه برای درس خواندن نیز می باشد.

۱. شیر و ماست مناسب برای صبحانه و میان‌وعده
۲. جو دوسر برای ناهار یا میان‌وعده عصر
۳. ماهی سالمون برای ناهار یا شام
۴. گردو برای میان‌وعده
۵. کنجد برای میان‌وعده‌ها
۶. شکلات تلخ برای صبحانه یا عصرانه
۷. سبزی‌های برگ سبز تیره برای پس از امتحان
۸. حبوبات برای ناهار
۹. قهوه برای صبحانه
۱۰. میوه‌ها برای زمان خواب‌آلودگی

زمان های مناسب برای درس خوواندن 

زمان های مرور مطالب
• یک روز بعد از یادگیری
• یک هفته بعد از یادگیری
• یک ماه بعد از یادگیری
• سه ماه بعد از یادگیری
• شش ماه بعد از یادگیری

روش ها مطالعه برای کنکور 97 – 98

گاهی اوقات یک کتاب را به شما می دهند و شما آن را به میل و اراده خودتان هر طور که بخواهید مطالعه می کنید. اما آگاهی اوقات به شما می گویند باید این کتابی را که برایتان تعیین کردیم بخوانید.

بعد از مطالب آن آزمون می گیریم. معلوم نیست دقیقا از کدام بخش های آن آزمون گرفته خواهد شد! در این حالت احتمالا آن کتاب را با جزئیات و دقت بیشتری نسبت به زمانی که هیچ محدودیتی ندارید، مطالعه خواهید کرد.

زمانی که به شما بگویند علاوه بر این ده کتاب دیگر هم هست که آنها را باید مطالعه کنید و آزمون بدهید. در این وضعیت هیچ اقدامی به اندازه مرور منظم موثر نخواهد بود.
زمانی که روانشناسان و دانشمندان دیگری تحقیقات ابینگ هاوس را گسترش دادند، توانستند بهترین بازه های زمانی مرور به شکلی که مطالب از ذهن خارج نشود را تعیین کنند.

در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با راه های تقویت حافظه از طریق ارتباط با سامانه می توانید از هر کجای کشور بهترین راهنمایی ها را دریافت نمایید.  هدف سامانه بهبود در روند یادگیری شما و تقویت حافظه دانش آموزان برای درس خواندن می باشد.

منبع:10 روش تقویت حافظه برای درس خواندن

لینک مرتبط :

تکنیک ضربدر منها برای مدیریت زمان در کنکور 97

 

جهت مشاوره در زمینه 10 روش تقویت حافظه برای درس خواندن

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : "قرص تقویت حافظه برای درس خواندن,راه های تقویت حافظه و هوش,راه های تقویت حافظه بلند مدت,چه بخوریم برای تقویت حافظه,مواد غذایی برای تقویت حافظه,بهترین روش برای درس خواندن,تقویت حافظه کودکان دبستانی,تقویت حافظه با گیاهان دارویی, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 455 تاريخ : يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 14:07

آیا می دانید تکنیک ضبدر منها برای مدیریت زمان کنکور 97 به چه صورت است ؟  چگونه باید از تکنیک ضبدر منها برای مدیریت زمان در کنکور 97 استفاده کرد؟  با توجه به اهمیت زمان در پاسخ به سوالات کنکور، و استفاده و برنامه ریزی درست زمان اغلب داوطلبان با مشکل کمبود زمان در کنکور سراسری  مواجهه می شوند. در این مقاله به معرفی تکنیک ضبدر منها در کنکور 97می پردازیم،  تا شما متقاضیانی که به هر دلیل مشکل از دست دادن زمان در کنکور دارید با دقت بیشتری به سوالات پاسخ دهید.

سوالات در کنکور سراسری 97 به سه شیوه مطرح می شوند و متقاضیان با کمک استفاده ازتکنیک ضربدر منها و تست زدن با دو خودکار، تکنیک زمان های نقصانی و تکنیک شناسایی می توانید با مدیریت درست زمان به این سوالات پاسخ دهید.

1- سوالاتی که به ان ها تسلط دارید و به‌خوبی با رعایت  زمان پاسخ‌گویی تست می توانید به آن پاسخ می‌دهید.

2- سؤالاتی که یادگیری شما در آ‌ن‌ها ناقص بوده و در پاسخ‌گویی به آن‌ها بین گزینه‌ها شک دارید.

3-سوالاتی که پاسخ آن را اصلن نمی دانید. با توجه یه نمره منفی در کنکور بهتر است سوالاتی که اصلن پاسخ آن را نمی دانید، بر اسسا شانس یا هر چیز دیگری علامت نزنید.

تکنیک ضربدر منها برای مدیریت زمان در کنکور 97  چیست

همانطور که در ابتدا توضیح دادیم، تکنیک ضربدر و منها برای استفاده درست از زمان در پاسخگویی به سوالات کنکور 97  می باشد. استفاده از تکنیک ضربدر و منها در کنکور 97 باعث کاهش اشتباهات در آزمون و نیز باعث کاهش استرس داوطلبان برای پاسخگویی به سوالات بدون کم آوردن وقت انجام می شود.  در روش استفاده از تکنیک ضربدر منها می توانید، با طبقه بندی سوالات مختلف کنکور با آرامش می توانید با داشتن مدیریت و تنظیم زمان  به سوالات پاسخ دهید.

در تکنیک ضربدر منها، داوطلب باید با شیوه ی پاسخ گویی به سوالات تستی آشنایی کامل داشته باشد. و در کنار این تسلط بتواند با مدیریت زمان تمام سوالات کنکور 97 را مطالعه و در ابتدای آزمون طوری زمان را مدیریت کند که بتواند بدون حواس پرتی و با طبقه بندی درست به تمام سوالات به ترتیب پاسخ دهند و این کار تنها با داشتن تکنیک درست در زمان پاسخگویی به سوالات کنکور 97  امکان پذیر می باشد در ادامه به نحوه استفاده از تکنیک ضربدر منها برای مدیریت زمان در کنکور 97 می پردازیم.

نحوه استفاده از تکنیک ضربدر منها در کنکور 97

1 – سوالاتی که شما به راحتی می توانید پاسخ آن را بیابید. (علامت خاصی ندارد)
2 – سوالاتی که شما اگر زمان زیادی صرف آن کنید می توانید به آن ها پاسخ دهید . به این سوالات در اصلاح سوالات زمانبر مگوییم. ( علامت ضربدر)
3 – سوالات مشکلی که احتمال پاسخ دادن به آن ها خیلی کم است .

تکنیک ضربدر منها برای مدیریت زمان کنکور 97 : سوالاتی که به پاسخ آن ها شک دارید، علامت ضربدر و سوالاتی که پاسخ آن را نمی دانید منها بگذارید.  علامت ضربدر را به نشانه‌ی شک‌دار بودن کنار سؤال در دفترچه‌ی سؤال قرار می‌دهید و سوالات شک‌دار را در پایان وقت، مجدداً بررسی می‌کنید. اگر توانستید پاسخ می‌دهید در غیر این صورت علامت منها را کنار ضربدر در دفترچه‌ی سؤال قرار می‌دهید. این نشانه‌ی عدم پاسخ‌گویی به سؤال است. از طرفی باعث می‌شود کم‌تر در پاسخ‌نامه اشتباه وارد کنید.

 پس بهتر است برای هر درس عمومی 15 دقیقه فرصت بگذارید و تا ساعت 9 به همه سوالات پاسخ بدهید و از 9 تا 15/9 به سراغ سؤالات علامت دار ( ضربدر و منفی دار ) بروید.

زمان  پاسخگویی به سوالات کنکور 97

تکنیک ضربدر منها کنکور 97 : به این ترتیب شما تا ساعت 9 به سوالات همه درس های عمومی پاسخ داده اید و تنها سوالاتی باقی خواهد ماند که یا زمانبر هستند ( یعنی سوالات ضربدر یا بعلاوه دار ) و یا دشوار هستند ( منفی دار ). حالا شما 15 دقیقه وقت دارید تا به سراغ سوالات علامت دار بروید و سعی کنید به آن پاسخ دهید. به خاطر داشته باشید که ابتدا باید به سوالات ضربدر یا بعلاوه دار پاسخ دهید و اگر وقت اضافه آوردید به سراغ سوالات منفی دار هم بروید .

پس ، از ساعت 30/11 تا 15/12 فرصت دارید تا به تست هایی که نشاندار کرده اید، پاسخ دهید.
در رشته علوم تجربی درس ریاضی که 30 تست و 47 دقیقه وقت دارد را باید در 40 دقیقه به پایان برسانید.
درس زیست که 50 تست و 36 دقیقه وقت دارد را باید در 30 دقیقه به پایان برسانید. درس فیزیک که 30 تست و 37 دقیقه وقت دارد را باید در 30 دقیقه به پایان برسانید.
درس شیمی که 35 تست و 36 دقیقه وقت دارد را باید در 30 دقیقه به پایان برسانید. به این ترتیب، از ساعت 45/11 تا 15/12 فرصت دارید تا به تست هایی که نشاندار کرده اید، پاسخ دهید.

همین زمانبندی را می توانید برای گروه های آزمایشی که ظهر برگزار می شود بکار بگیرید.

در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با نحوه استفاده از تکنیک ضربدرمنها برای مدیریت زمان در کنکور 97 و هر سوال دیگری که داشتید می توانید از هر کجای کشور از طریق ارتباط با مرکز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. هدف سامانه بهبود در روند پاسخگویی شما به سوالات کنکور و مدییت درست زمان در کنکور 97  می باشد.

لینک مرتبط :

روش های تست زنی مهندسی معکوس چیست

با رتبه 3000 هنر کجا قبول میشم ؟

 
منبع:تکنیک ضربدر منها برای مدیریت زمان در کنکور 97

جهت مشاوره در زمینه تکنیک ضربدر منها برای مدیریت زمان در کنکور 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : "استفاده از تکنیک ضربدر منها در کنکور97,تکنیک ضربدر منها چیست,استفاده از تکنیک ضربدر منها برای مدیریت زمان کنکور 97,تکنیک زمان های نقصانی,تکنیک دو خودکار,تکنیک ف ش ن م,استراتژی بازگشت,تکنیک های تست زنی,تکنیک ضرب در منها,تکنیک کنکور, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 374 تاريخ : يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 13:47

آیا از نحوه ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی اطلاع دارید ؟

با توجه به توضیحاتی که در اطلاعیه سامانه ثبت نام الکترونیک ثنا داده ایم در صورتی که متقاضی ثبت نام  در سامانه ثنا هستید، در این اطلاعیه به معرفی نحوه ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی و ورود به سامانه ثنا قوه قضایی پرداخته شده .

با توجه به اینکه مهمترین هدف اجرای این طرح ، خدمات رسانی آسان و بهتر به مردم واحترام به حریم خصوصی افراد از مزایای مهم این طرح است،

قبل از اجرای این طرح افراد برای پیگیری شکایات و رسیدگی به دادخواست خود باید به مراجعه قانونی و دادگاه های مراجعه میکردند، اما در حال حاضر با اجرای این طرح دیگر  نیاز به مراجعه حضوری افراد نیست و تمام اوراق ارسالی و نتایج شکایات و تمام موارد با نصب و با ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی  بر روی گوشی تلفن همراه دریافت خواهند کرد.

در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با ورود به سامانه ثنا با شماره پرونده و نحوه سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی و ورود سامانه ابلاغ ثنا و هرسوال دیگر می توانید از طریق ارتباط باسامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایید. پیشنهاد میکنیم اطلاعیه زیر را با دقت مطالعه فرمایید.

سامانه ثنا – سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی – خدمات الکترونیک قضایی

چگونه وارد سامانه ثنا شوم ؟ نحوه ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی

در صورتی که هنوز از نحوه ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی اطلاع ندارید توجه داشته باشید، بعد از موفق شدن مراحل ثبت نام اینترنی درسامانه ثنا و دریافت رمز شخصی، رمز هر فرد به شماره  شماس وی ارسال خواهد شد. با دریافت این رمز شما می توانید برای مشاهده ابلاغیه های خود با مراجعه به سایت www.adliran.ir و وارد کردن شماره ملی و رمز شخصی خود می توانید اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

در صورت عدم دسترسی به اینترنت و یا دسترسی به سامانه ابلاغ الکترونیکی ثنا از هرکجای کشور که هستید از طریق ارتباط باسامانه در کمترین زمان می توانید تمام ابلاغیه های خود را مشاهده نمایید.

نحوه ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی

در این سامانه ابلاغیه های الکترونیکی شما به سادگی قابل دریافت هستند. با وارد کردن رمز ورود، به موبایل تان پیام ارسال می شود.

اگر کد ملی و رمز شخصی خود را به طور صحیح وارد کرده باشید وارد صفحه بعد به شرح زیر می شوید. در غیر این صورت باید اطلاعات خود را مجددا بررسی و وارد نمایید.

بعد از وارد یکردن رمز و وارد شدن به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی در پایان ، حتما گزینه خروج را بزنید تا به طور کامل از سامانه ثنا خارج شوید تا از دسترسی دیگران به سامانه و ابلاغیه های شخصی شما جلوگیری شود. در صورت داشتن هرگونه سوال و بروز مشکل برای ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی از طریق ارتباط با سامانه می توانید اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

 مراحل ثبت نام الکترونیک ثنا

متقاضیان برای ثبت نام سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی باید طبق قانون آیین دادرسی کیفری، اطلاعات خود را از جمله کدپستی و شماره همراه خود با ثبت‌نام در سامانه ثنا در اختیار دستگاه قضا قرار دهند، سپس برای دریافت کد ثبت‌نامی خود را به دفا‌تر خدمات قضایی ارائه می‌دهند و پس از احراز هویت صاحب حساب کاربری شده و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود می‌توانند به سامانه ابلاغ الکترونیکی ثنا مراجعه کرده و ابلاغ‌های خود را مشاهده کنند که مشاهده یا عدم مشاهده توسط فرد نیز توسط سامانه ثبت می‌شود. 

در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی و نحوه ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی بعد از مطالعه اطلاعیه از طریق ارتباط با سامانه می توانید اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

لینک مرتبط :

نحوه دریافت کد سخا نظام وظیفه

سامانه ثبت نام الکترونیک ثنا

 

 

منبع:راهنمای ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی

 

 

جهت مشاوره در زمینه راهنمای ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : نحوه ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی,ورود به سامانه ثنا قوه قضاییه,سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی,ورود سامانه ابلاغ ثنا,ورود به سامانه ابلاغ اوراق قضایی,ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی,ورود به سامانه ثنا با شماره پرونده,ابلاغیه , نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 427 تاريخ : شنبه 22 ارديبهشت 1397 ساعت: 16:17

آیا از درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی در ارتش و سپاه الاع دارید؟ با توجه به اینکه همه داوطلبان مرد با رسیدن به سن قانونی مشمول خدمت سربازی می شوند، و برخی از این متقاضیان با مشغول شدن به خدمت سربازی با تحصیل در دانشگاه ها با گرفتن معافیت تحصیلی مدتی زمان سربازی را به عقب می اندازند. در این اطلاعیه به درجه های نظامی برحسب مدرک تحصیلی در سال ۹۷ – ۹۸  در ارگان های مختلف می پردازیم.

طبق قانون نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران در جمهوری اسلامی ایران همه پسران زمانیکه به سن قانونی برسند، باید جهت وظیفه واجب و خدمت به کشور مدتی را به سربازی بروند. متقاضیان پس طی دوره آموزشی، درجه بر اساس مدرک تحصیلی و وجود محل سازمانی تعیین می شود، هر چه که میزان تحصیلات فرد بالاتر باشد، درجه وی نیز بالاتر خواهد بود. بنابراین درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی و درجه دیپلم در سپاه  طبق قانون انجام می شود.

سوال بسیاری از متقاضیان بخصوص، افرادی که فارغ التحصیل شده اند این است که بدانند با مدرکی که دارند در ارگان های نظامی ارتش و یا سپاه  و بر اساس درجه نظامی برحسب مدرک تحصیلی در سال ۹۷ به چه صورت در ارگان ها تقسیم بندی خواهندشد.

درجه لیسانس در سربازی ۹۷

 

با توجه به سوالات بسیار شما در رابطه با درجه لیسانس در ارتش و درجه لیسانس در سپاه و درجه لیسانس در نیروی انتظامی در ادامه به معرفی درجه های مختلف در مقاطع تحصیلی مختلف و درجه های نظامی برحسب مدرک تحصیلی در سال ۹۷ – ۹۸ پرداخته ایم، در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با درجه لیسانس در سربازی در سال ۹۷ و درجه لیسانس در ارتش می توانید از طریق ارتباط با سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره درجه لیسانس در ارتش روی لینک کلیک کنید.

 

 

 

بعد از مطالعه اطلاعیه در صورت داشت هرگونه سوال در رابطه با درجه دیپلم در سپاه  و درجه لیسانس در ارتش و اطلاع از درجه لیسانس در سربازی در ارگان های مختلف و حقوق سربازی با مدرک لیسانس از طریق ارتباط با سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

لینک مرتبط :

وضعیت نظام وظیفه پشت کنکوری ها ۹۷ – ۹۸

نحوه دریافت کد سخا نظام وظیفه

قیمت خرید سربازی برای غایبان در سال ۹۷ جدول قیمت خرید

مدت خدمت سربازی در سال ۹۷

مدارک لازم برای گرفتن کسری خدمت جبهه پدر ۹۷ – ۹۸

شرایط لازم جهت گرفتن امریه سربازی ۹۷

 

 

منبع:درجه لیسانس در ارتش

 

جهت مشاوره در زمینه درجه لیسانس در ارتش

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : درجه های نظامی برحسب مدرک تحصیلی,درجه لیسانس در ارتش,درجه دیپلم در سپاه ,ترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی 97,درجه دیپلم در سپاه,درجه سرباز دیپلم در سپاه,درجه های سپاه با شکل,حقوق سربازی با مدرک لیسانس,نحوه ارتقا درجه در سپاه,درجه لیسانس در سربازی سال 97, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 409 تاريخ : شنبه 22 ارديبهشت 1397 ساعت: 16:11

به دلیل ابهامات شما عزیزان و سوالات بسیار در این اطلاعیه به معرفی تعداد سوالات هر فصل زیست در کنکور ۹۷ مطرح شده در صرت داشتن هرگونه سوال در رباطه با نحوه مطالعه درست و یا اطلاع از بهترین برنامه ریزی کنکور تجربی و منابع کنکور تجربی ۹۷ و اطلاع از بودجه بندی کنکور تجربی ۹۷ از طریق ارتباط با سامانه کنکور تجربی اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

آیا از تعداد سوالات کنکور از هر مبحث اطلاع دارید؟آیا از منابع کنکور تجربی ۹۷ و بودجه بندی سوالات کنکور تجربی مطلع هستید ؟ با توجه به رقابت بسیار زیاد در بین متقاضیان گروه تجربی مهم ترین موضوع برای داوطلبان کنکور سراسری ۹۷، اطلاع از تعداد سوالات کنکور تجربی از هر مبحث در سال ۹۷ می باشد.

با توجه به اینکه تمام سوالات کنکور از کتاب درسی می باشد. متقاضیان کنکور تجربی با اطلاع از تمام جزئیات کتاب درسی می توانندبا مطالعه دقیق و درست دروس در کنکور ۹۷ موفق شوند. پس اطلاع از تعداد سوالات کنکور از هر مبحث و بودجه بندی کنکور تجربی ۹۷ از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تعداد سوالات هر فصل زیست در کنکور۹۷ – ۹۸ روی لینک کلیک کنید.

 

تعدا سوالات هر فصل در کنکور تجربی ۹۷

 

در ادامه به معرفی تعداد سوالات کنکور تجربی از هر مبحث در کنکور ۹۷ در چهار درس اصلی می پردازیم برای اطلاع از تعداد سوالات دروس عمومی از هر مبحث در کنکور تجربی ۹۷ و بودجه بندی کنکور تجربی ۹۷ از طریق ارتباط با سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

 

بنابراین برای اطلاع از تعداد سوالات کنکور تجربی از هر مبحث  ۹۷ در دروس عمومی از طریق ارتباط با سامانه می توانید اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

آیا از تغییرات کنکور سراسری ۹۷ اطلاع دارید؟

با توجه به تغییر برخی از کتب درسی ممکن است داوطلبانی که بعد از چند سال اقدام  به شرکت در کنکور سراسری می کنند ممکن است ازتغییرات منابع  ۹۷ و کتب درسی اطلاع نداشته باشند.

با توجه به اینکه سوالات کنکور سراسری از کتاب درسی می باشد بسیاری از داوطلبان علاقمند به کسب اطلاعات از آخرین  تغییرات منابع کنکور سراسری می باشند در این مقاله تغییرات منابع کنکور سراسری ۹۷ مطرح شده که این تغییرات مربوط به تغییرات در کتاب های درسی می باشد.

 هدف مشاوران سامانه ثبت نام کنکور سراسری اطلاع شما عزیزان از تمام تغییرات حاصل در کنکور ۹۷ و روند هرچه بهتر ثبت نام و پذیرش و قبولی شما در کنکور ۹۷ می باشد. در صوت داشتن هرگونه سوال در رابطه با تعداد سوالات کنکور تجربی از هر مبحث و بودجه بندی کنکور تجربی ۹۷ با سامانه ثبت نام کنکور سراسری در ارتباط باشید.

لینک مرتبط:

تغییرات منابع کنکور سراسری ۹۷

فهرست حذفیات منابع کنکور سراسری ۹۷

بودجه بندی دروس تخصصی کنکور ۹۷ تجربی

تاریخ برگزاری کنکور تجربی ۹۷ – ۹۸

معرفی رشته های پر طرفدار کنکور تجربی ۹۷ – ۹۸

رشته های بدون کنکور تجربی ۹۷ – ۹۸

لیست رشته های با کنکور گروه تجربی دانشگاه آزاد

 

 

 

منبع: تعداد سوالات هر فصل زیست در کنکور۹۷ – ۹۸

 

جهت مشاوره در زمینه تعداد سوالات هر فصل زیست در کنکور۹۷ – ۹۸

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : بودجه بندی کنکور تجربی 97, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 391 تاريخ : شنبه 22 ارديبهشت 1397 ساعت: 16:03

آیا به تازگی فارغ التحصیل شده اید و قصد آزاد کردن مدرک تحصیلی بدون پرداخت هزینه را دارید؟ با توجه به سوالات بسیار فارغ التحصیلان در رابطه با نحوه آزاد کردن مدرک دانشگاهی وزارت علوم بدون پرداخت هزینه،  آزادسازی مدرک از طریق عدم کاریابی و بخشنامه جدید لغو تعهد خدمت از طریق عدم کاریابی، وزارت علوم آزاد سازی مدرک  و قیمت آزادسازی مدرک ارشد، محاسبه هزینه آزادسازی مدرک کارشناسی در این اطلاعیه به معرفی کلیه تمام این موارد پرداخته ایم در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید بعد از مطالعه مقاله اطلاعات لازم را از طریق ارتباط با مرکز دریافت نمایید.

یکی از مهم ترین موضوعات فارغ التحصیلان در هر مقطع اطلاع از نحوه آزاد سازی مدرک تحصیلی بدون پرداخت هزینه می باشد، بخصوص برای فارغ التحصیلانی که قصد خروج دارند و یا افرادی که به هر دلیل می خواهند بدون پرداخت هزینه مدرک خود را آزاد کنند. این افراد همواره بدنبال راهی برای آزاد کردن مدرک تحصیلی بدون پرداخت هزینه هستند.

با توجه به اینکه تحصیل در دانشگاه های سراسری  بصورت رایگان می باشد، اما متقاضیان برای دریافت مدرک تحصیلی خود باید هزینه ای را پرداخت نمایند. برای این منظور روش‌هایی وجود دارد که می‌توان بدون پرداخت هزینه‌ی مدرک تحصیلی خود را آزاد کنید، اما برای آزاد کردن مدرک تحصیلی خود باید زمان بگذارید و همین موضوع از اهمیت زیادی برخوردارد است.  در ادامه به روش های آزاد سازی مدرک تحصیلی بدون پرداخت هزینه و آزاد سازی مدرک دانشگاهی وزارت علوم می پردازیم در صورت داشتن عدم وقت کافی و یا بروز مشکل می توانید از طریق ارتباط با سامانه در کمترین زمان از هر کجای کشور پاسخ یسوالات خود را دریافت نمایید. حدف سامانه بهبود روند آزاد سازی مدرک شما می باشد.

نحوه  آزاد کردن مدرک تحصیلی بدون پرداخت هزینه 97 – 98

در صورتی که فارغ التحصیل دانشگاه سراسری  هستید، برای آزاد کردن مدرک تحصیلی بدون هزینه  – آزاد کردن مدرک تحصیلی از طریق عدم کاریابی به سه روش زیر می توانید نسبت به آزاد سازی مدرک خود اقدام نمایید.

 

 

 

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : "بخشنامه لغو تعهد خدمت از طریق عدم کاریابی,بخشنامه وزارت علوم برای عدم کاریابی,آزاد كردن مدرك دانشگاهي با وثیقه,وزارت علوم آزاد سازی مدرک,قیمت آزادسازی مدرک ارشد,محاسبه هزینه آزادسازی مدرک کارشناسی,آزاد كردن مدرك دانشگاهي وزارت علوم,وزارت علوم آزاد سازی مدرک, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 345 تاريخ : شنبه 22 ارديبهشت 1397 ساعت: 14:32

بسیاری از داوطلبانی که مدرک کاردانی خود را دریافت نموده اند و قصد ثبت نام در مقطع کارشناسی را دارند از زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی 97  – 98 و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی 97 – 98  کلیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه های سراسری اطلاع ندارند با توجه به سوالات و ابهامات شما عزیزان مشاوران سامانه ثبت نام کاردانی به کارشناسی تصمیم گرفتند در این مقاله اطلاعات دقیق در رابطه با راهنمای ثبت نام کاردانی به کارشناسی  97 – 98 توضیحات تکمیلی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

آیا از زمان و شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 97 اطلاع دارید؟ آیا از لیست رشته های دانشگاه آزاد ، علمی کاربردی و دانشگاه سراسری  در مقطع کاردانی به کارشناسیمطلع هستید؟

داوطلبان می توانند در دوره های کاردانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ،دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه آزاد اسلامی، می توانند شرکت کنند و دانشگاه هاو مؤسسات آموزش عالی، داوطلبان در صورت داشتن شرایط اختصاصی و عمومی می توانند درآزمون کاردانی به کارشناسی 97 – 98 شرکت نمایند. به طور کلی تمام داوطلبان رشته های مختلف تحصیلی عالی  پزشکی، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی ، علوم پایه، علوم انسانی، هنر و دامپزشکی می توانند در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی 97 – 98 اقدام به ثبت نام در این مقطع نمایند.

در صورت داشتن هرگونه سوال د رمراحل ثبت نام کاردانی به کارشناسی 97 – 98 با مشاوران سامانه در ارتباط باشید. با مطالعه مقاله ثبت کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 97  و ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 می توانید اطلاعات لازم در رابطه با نحوه ثبت نام در یافت نمایید.

 

 

 

ثبت نام کاردانی به کارشناسی 97-98

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۷

زمان کنکور کاردانی به کارشناسی 96-97

زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی 96-97



 

 کنکور کاردانی به کارشناسی پیوسته 97 – 98

بنابراین آن دسته از داوطلبانی که قصد ثبت نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی در دانشگاه های مختلفی مثل دانشگاه آزاد، علمی کاربردی و فنی حرفه ای ار دارند برای اطلاع از شرایط ثبت نام و اگاهی از استفاده از انواع سهمیه ها برای قبولی در رشته های بهتر و آن دسته از داوطلبانی که مشمول خدمت سربازی هستند برای اطلاع از نحوه گرفتن معافیت تحصیلی می توانند با مشاوران سامانه ثبت نام کاردانی به کارشناسی در ارتباط باشند.

 

برای دریافت اطلاعات مفید در رابطه با موارد ذکر شده روی لینک های زیر کلیک فرمایید.

دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 97-98

زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 97 – 98

منابع کنکور کاردانی به کارشناسی 97

نحوه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 97 – 98

لیست رشته های کاردانی به کارشناس

 

آزاد سازی مدرک تحصیلی بدون پرداخت هزینه – عدم کاریابی


م
نبع: زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 97 – 98
 

 

 

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 97 – 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : "کاردانی به کارشناسی,کنکور کاردانی به کارشناسی,آزمون کاردانی به کارشناسی,ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی,شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی 97,ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 97 , 98, انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 97, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 411 تاريخ : شنبه 22 ارديبهشت 1397 ساعت: 13:52

آیا از درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی در ارتش و درجه سرباز دیپلم در سپاه الاع دارید؟ با توجه به اینکه همه داوطلبان مرد با رسیدن به سن قانونی مشمول خدمت سربازی می شوند، و برخی از این متقاضیان با مشغول شدن به خدمت سربازی با تحصیل در دانشگاه ها با گرفتن معافیت تحصیلی مدتی زمان سربازی را به عقب می اندازند. در این اطلاعیه به درجه های نظامی برحسب مدرک تحصیلی در سال ۹۷ – ۹۸  در ارگان های مختلف می پردازیم.

طبق قانون نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران در جمهوری اسلامی ایران همه پسران زمانیکه به سن قانونی برسند، باید جهت وظیفه واجب و خدمت به کشور مدتی را به سربازی بروند. متقاضیان پس طی دوره آموزشی، درجه بر اساس مدرک تحصیلی و وجود محل سازمانی تعیین می شود، هر چه که میزان تحصیلات فرد بالاتر باشد، درجه وی نیز بالاتر خواهد بود. بنابراین درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی و درجه دیپلم در سپاه  طبق قانون انجام می شود.

سوال بسیاری از متقاضیان بخصوص، افرادی که فارغ التحصیل شده اند این است که بدانند با مدرکی که دارند در ارگان های نظامی ارتش و یا سپاه  و بر اساس درجه نظامی برحسب مدرک تحصیلی در سال ۹۷ به چه صورت در ارگان ها تقسیم بندی خواهندشد.

 

 


 

بعد از مطالعه اطلاعیه در صورت داشت هرگونه سوال در رابطه با درجه دیپلم در سپاه  و درجه لیسانس در ارتش و اطلاع از درجه لیسانس در سربازی در ارگان های مختلف و حقوق سربازی با مدرک لیسانس از طریق ارتباط با سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

لینک مرتبط :

وضعیت نظام وظیفه پشت کنکوری ها ۹۷ – ۹۸

نحوه دریافت کد سخا نظام وظیفه

قیمت خرید سربازی برای غایبان در سال ۹۷ جدول قیمت خرید

مدت خدمت سربازی در سال ۹۷

مدارک لازم برای گرفتن کسری خدمت جبهه پدر ۹۷ – ۹۸

شرایط لازم جهت گرفتن امریه سربازی ۹۷



منبع:درجه لیسانس در سربازی ۹۷

 

جهت مشاوره در زمینه درجه لیسانس در سربازی ۹۷

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : درجه لیسانس سربازی,درجه سرباز دیپلم در سپاه,درجه های نظامی برحسب مدرک تحصیلی,درجه لیسانس در ارتش,درجه دیپلم در سپاه ,ترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی 97,درجه دیپلم در سپاه,درجه سرباز دیپلم در سپاه,درجه های سپاه با شکل,حقوق سربازی با مدرک لیسانس,نحوه ارتقا درجه در سپاه,درجه لیسانس در سربازی سال 97, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 385 تاريخ : شنبه 22 ارديبهشت 1397 ساعت: 13:32

آیا از درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی در ارتش و درجه سرباز دیپلم در سپاه الاع دارید؟ با توجه به اینکه همه داوطلبان مرد با رسیدن به سن قانونی مشمول خدمت سربازی می شوند، و برخی از این متقاضیان با مشغول شدن به خدمت سربازی با تحصیل در دانشگاه ها با گرفتن معافیت تحصیلی مدتی زمان سربازی را به عقب می اندازند. در این اطلاعیه به درجه های نظامی برحسب مدرک تحصیلی در سال ۹۷ – ۹۸  در ارگان های مختلف می پردازیم.

طبق قانون نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران در جمهوری اسلامی ایران همه پسران زمانیکه به سن قانونی برسند، باید جهت وظیفه واجب و خدمت به کشور مدتی را به سربازی بروند. متقاضیان پس طی دوره آموزشی، درجه بر اساس مدرک تحصیلی و وجود محل سازمانی تعیین می شود، هر چه که میزان تحصیلات فرد بالاتر باشد، درجه وی نیز بالاتر خواهد بود. بنابراین درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی و درجه دیپلم در سپاه  طبق قانون انجام می شود.

سوال بسیاری از متقاضیان بخصوص، افرادی که فارغ التحصیل شده اند این است که بدانند با مدرکی که دارند در ارگان های نظامی ارتش و یا سپاه  و بر اساس درجه نظامی برحسب مدرک تحصیلی در سال ۹۷ به چه صورت در ارگان ها تقسیم بندی خواهندشد.

 

 


 

بعد از مطالعه اطلاعیه در صورت داشت هرگونه سوال در رابطه با درجه دیپلم در سپاه  و درجه لیسانس در ارتش و اطلاع از درجه لیسانس در سربازی در ارگان های مختلف و حقوق سربازی با مدرک لیسانس از طریق ارتباط با سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

لینک مرتبط :

وضعیت نظام وظیفه پشت کنکوری ها ۹۷ – ۹۸

نحوه دریافت کد سخا نظام وظیفه

قیمت خرید سربازی برای غایبان در سال ۹۷ جدول قیمت خرید

مدت خدمت سربازی در سال ۹۷

مدارک لازم برای گرفتن کسری خدمت جبهه پدر ۹۷ – ۹۸

شرایط لازم جهت گرفتن امریه سربازی ۹۷



منبع:درجه لیسانس در سربازی ۹۷

 

جهت مشاوره در زمینه درجه لیسانس در سربازی ۹۷

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : درجه لیسانس سربازی,درجه سرباز دیپلم در سپاه,درجه های نظامی برحسب مدرک تحصیلی,درجه لیسانس در ارتش,درجه دیپلم در سپاه ,ترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی 97,درجه دیپلم در سپاه,درجه سرباز دیپلم در سپاه,درجه های سپاه با شکل,حقوق سربازی با مدرک لیسانس,نحوه ارتقا درجه در سپاه,درجه لیسانس در سربازی سال 97, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 354 تاريخ : شنبه 22 ارديبهشت 1397 ساعت: 13:32

چند روز مانده به کنکور ۹۷ ، روزهای آخر کنکور چه کنیم ؟ هرچه به روزهای پایانی کنکور میرسیم داوطلبان بدنبال اطلاع از برنامه ریزی برای هفته آخر کنکور و نحوه جمع بندی در روزهای آخر کنکور و اطلاع از اینکه در هفته آخر کنکور باید چکار کنند و بدنبال توصیه های روز های آخر کنکور هستند. بدلیل سوالات و پیگیری های زیاد شما کنکوری ها در رابطه با دو روز مانده به کنکور باید چکار کنیم در این اطلاعیه به معرفی اقدامات لازم در رابه با هفته اخر کنکور چه کنیم می پردازیم.

دانش‌آموزان در روزهای باقی‌مانده به کنکور سراسری تنها به‌مرور سریع و کلی مطالب درسی بپردازید و از آغاز مطالب جدید خودداری کنید، با گرفتن آزمون آزمایشی از خود طی این ایام فضای کنکور را شبیه‌سازی کنید. برخی افراد در
روز قبل از کنکور به فعالیت‌های تفریحی پرداخته و استراحت می کنند، که این اقدامات می‌تواند برای آن‌ها مفید باشد. اما اگر برخی افراد احساس می‌کنند که نیاز به مطالعه بیشتری دارند، بیش از چهار ساعت درس نخوانند و استراحت کنند. در روز کنکور نیز ساعت، مداد، پاکن، آب، شکلات غیر کاکائویی و یا خرما به همراه خود داشته باشند.

در صورت داشتن سوال در رابطه با چند روز مانده به کنکور ۹۷  و برنامه ریزی برای هفته آخر کنکور و توصیه های کنکور و اینکه دو رو زمانده به کنکور چکار کنیم ؟ از طریق ارتباط با سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

چند روز مانده به کنکور ۹۷ 

از جمله کارهایی که باید در ده روز مانده به کنکور ۹۷  انجام دهید، ترتیب تست‌های دروس در دفترچه کنکور استاندارد می باشد. بنابراین اگر دانش آموزان تصمیم گرفتند طبق دفترچه آزمون عمل نکنند، حتما باید از قبل طی آزمون‌های آزمایشی ترتیب تست‌زنی خود را محک زده بزنند.

برنامه ریزی برای هفته آخر کنکور : داوطلبان کنکور سعی کنند روی یک سوال وقت نگذارند، زیرا ارزش سوالات در کنکور یکسان است و قرار نیست تمام سوالات را پاسخ دهند؛ بنابراین باید هنر گذر از برخی از سوالات را داشته باشند. زمانی که داوطلبان به هر سوال پاسخ می‌دهند تصور کنند که همان یک سوال برابر با کنکور است و تمام تمرکز خود را روی آن بگذارند و سپس به سراغ سوال بعدی به همین روش بروند.
داوطلبان کنکور به اشتباهات عمودی و افقی توجه داشته باشند، به این معنا که پاسخ هر ۱۰ سوال آزمون را در ردیف‌های افقی و عمودی پاسخنامه کنترل کنند تا اشتباه نکرده و جای خالی یا جابه‌جایی نداشته باشند.

دانش‌آموزان در هفته آخر کنکور به‌اندازه کافی اضطراب را تجربه می‌کنند، بنابراین اطرافیان آنان باید سعی کنند که این استرس‌ها را تشدید نکنند. والدین باید در این ایام با اطمینان دادن، تشویق کردن و آرام کردن فرزندانشان از میزان اضطراب آنان بکاهند و به آنان بفهمانند که تنها تلاش آنان در کنکور برایشان اهمیت دارد نه نتیجه آن و پس از این آزمون هیچ تغییری در میزان علاقه خانواده به فرزندانشان به وجود نخواهد آمد.
 

 

 

 

دو هفته مانده به کنکور ارشد

توصیه های روزهای آخر کنکور

دو هفته تا کنکور

 

 
 

 

توصیه روز های آخر مانده به کنکور ۹۷

کتاب‌های درسی را ورق بزنید و مرور کنید؛ در واقع بهترین روش مطالعه در هفته‌ی پایانی، «ورق زدن سریع جزوه‌ها و کتاب‌های درسی» است؛ در این روش، شما باید جزوه‌های خود را در تمامی درس‌ها به‌ آرامی ورق بزنید و نکته‌های مهم آن را مطالعه کنید و یادتان باشد که هدف اصلی از این کار، مرور و نه دوباره خواندن است بنابراین باید خیلی سریع ولی بدون شتاب، کتاب‌های درسی و جزوه‌ها را ورق بزنید و آن‌ها را مرور کنید

در خصوص خواب، تغذیه و ورزش این دوران اظهار کرد: در روزهای پایانی کنکور، آن چه بیش از درس‌خواندن اهمیت دارد، آمادگی جسم و ذهن شماست. این موضوع با سهمورد ایجاد می‌شود، حداقل هشت ساعت خواب در شبانه‌روز، مصرف مواد پروتئین‌دار و قندی و حداقل ۳۰دقیقه ورزش هوازی مورد نیاز است.

در صورت داشتن سوال در رابطه با چند روز مانده به کنکور ۹۷  و برنامه ریزی برای هفته آخر کنکور و توصیه های کنکور و اینکه دو رو زمانده به کنکور چکار کنیم ؟ از طریق ارتباط با سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایید. 

 لینک مرتبط :

ساعت مطالعه هر درس برای کنکور

رشته های بدون کنکور تجربی ۹۷ – ۹۸

شرایط ثبت نام پرستاری بدون کنکور ۹۷-۹۸

ثبت نام رشته های پزشکی بدون کنکور در سال ۹۷ ( پیراپزشکی)

 

منبع:برنامه ریزی برای هفته آخر کنکور

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی برای هفته آخر کنکور
 

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 
tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : "چند روز مانده به کنکور 97,یک هفته مانده به کنکور چه باید کرد,توصیه های روزهای آخر کنکور,یه هفته مانده به کنکور چیکار کنیم,برنامه ریزی برای هفته آخر کنکور,برنامه ریزی برای هفته آخر کنکور 97, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 367 تاريخ : شنبه 22 ارديبهشت 1397 ساعت: 13:24

لینک دوستان

خبرنامه